„ДНЕВНИКЪТ НА ДРАКУЛА”
Премиера – 24 февруари и 10 март; 19.00 ч. Музикален театър
“Случвало ми се е да казвам на възрастни пациенти: Твоята представа за Бог или твоята идея за безсмъртие е атрофирала, затова твоя психичен метаболизъм е разстроен.”-Юнг “Модерният човек в търсене на душата си”

Да си вампир днес е толкова естествено…

Авторите на  „Дневникът на Дракула”  правят своето артистично, модерно и ексцентрично  наблюдение върху състоянието на човека и човешката цивилизация в Апокалипитчината атмосфера на 2012.

 

Либрето и хореография:
Мила Искренова;
текст: Милена Фучеджиева;
музика: Емилиян Гатцов- Елби и известни барокови творби;
сценография и костюми:
Нина Пашова;
видео: Никола Налбантов.

В ролите:
Дракула: Деян Донков,
танцова интерпретация:
Асен Наков
Мина, звездата, журналистката,
жената-жертва:
Биляна Петринска

Участват:
Ангелина Гаврилова, Александра Савова, Даниела Иванова, Константина Ханджиева, Марина Попова, Мариана Крънчева, Стефка Табакова,Таня Кацарова, Александър Минов, Валери Миленков, Васил Дипчиков, Стефан Вучов

Дали след повече от 2000 години християнство хората са се променили, дали са станали по-морални и добри или са същите жестоки, взаимноизяждащи се зверове? Сексът и властта са основни двигатели на човешката активност, при която всяка намеса в реалността е вид агресия. Каква перспектива ни остава, ако сме генетично предопределени чрез формулата на кръвта си?

Съвременният Дракула има безброй лица в социалния и интимен живот на хората…
Принципът на „взаимното потребление” работи на всички нива в много области.

Персонажът на Дракула ще се появява в различни превъплъщения: Граф, Прилеп, Политик, Чиновник, Сериен убиец, Робот… Спектакълът е изграден от поредица епизоди, които се въртят около основните знаци и образи на вампирството: разпятия, прилепи, стълби, зъби, нокти, саркофази, кръв, еротични сцени и пр. наслагване на различни впечатления… Но като цяло ще има доста силна ирония и гротеска  като самозадавяне със собствените желания.
Преходите между епизодите ще се извършват смислово, като продължение на развитието на основната тема за секса и властта като основни двигатели на човешката активност.  На финала главният герой се разтапя в светлината, което е участта на всеки вампир.

“Ние мъртвите ,т.е. призраци, вампири, страдаме от проклятието на безсмъртието” повтаря Брам Стокър до безсъзнание, поставяйки началото на една нова ера в „повишаването на злините на света…”

СПЕКТАКЪЛЪТ СЕ РЕАЛИЗИРА С ПОДКРЕПАТА НА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК

Boriana Sechanova - art director
(+359) 897 920 920

Maya Mihailova manager
(+359) 897 969 780

Ballet ARABESQUE © 2024. All rights reserved.